هزینه طراحی لوگو با لوگو نگار

هزینه طراحی لوگو با لوگو نگار

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

اگر امسال به فکر ارتقای سطح بعدی خود هستید، طراحی لوگوی لوگونگار می تواند به تبدیل ایده کسب و کار شما به یک سرمایه گذاری پولساز کمک کند.

که این سوال را ایجاد می کند: هزینه یک لوگو چقدر است؟ از طراحی DIY گرفته تا کار با یک طراح گرافیک یا آژانس، هزینه طراحی لوگو در خارج می تواند از 2 دلار تا 2500 دلار + متفاوت باشد، با چندین گزینه در بین. گزینه های میان رده شامل خرید یک لوگو از یک سازنده لوگو آنلاین (با شروع از 20 دلار) یا یک وب سایت جمع سپاری طراحی (شروع از 99 دلار) است.

اما حقیقت این است که متغیرهای زیادی وجود دارد که میزان پرداختی را برای طراحی لوگو تعیین می کند. در اینجا چیزی است که قبل از انتخاب نحوه ساخت لوگو باید بدانید.

سفر لوگوسازی
طراحی لوگو با یا بدون پشتیبانی خارجی یک فرآیند تکراری و چند مرحله ای است که شامل تحقیق، طوفان فکری، طرح ها و چندین مفهوم طراحی می شود.

به همین دلیل است که بسته‌های آرم سفارشی نه تنها از نظر قیمت - از نسبتاً رایگان تا چند هزار دلار - بلکه از نظر زمان و تلاش لازم برای انجام کار نیز می‌توانند متغیر باشند.

قبل از اینکه وارد شوید، یک قدم به عقب بردارید تا بفهمید که چگونه از آن لوگو در کانال ها و برنامه های مارک دار استفاده می کنید.

آیا لوگوی شما فقط به صورت دیجیتالی زندگی می کند یا قصد دارید آن را روی کارت ویزیت و سایر مواد بازاریابی چاپ کنید؟ پاسخ به این سوال می تواند نوع فرمت های فایل لوگو و تنوع رنگی را که نیاز دارید تغییر دهد.

بیایید با توضیح شروع کنیم که دو دسته اصلی فایل های تصویری وجود دارد: شطرنجی و برداری.


فایل های شطرنجی بر حسب DPI (نقطه در اینچ) اندازه گیری می شوند و دارای پسوند فایل های jpg، .png یا .gif هستند. از آنجایی که فایل‌های شطرنجی مبتنی بر شبکه پیکسلی هستند، با تغییر اندازه تصویر در معرض خطر تحریف لوگوی خود قرار می‌گیرید.

از سوی دیگر، فایل‌های وکتور را می‌توان در هر اندازه‌ای بدون افت کیفیت، از عکس پروفایل اینستاگرام گرفته تا تبلیغات ایستگاه مترو، مقیاس‌بندی کرد. آنها را می توان در برنامه های مختلف باز، ویرایش و ذخیره کرد و پسوند فایل .ai، .eps، .svg، یا pdf.

در حالی که می توانید یک فایل شطرنجی با وضوح بالا برای شما کار کند، آنها برای همه برنامه ها ایده آل نیستند. فایل‌های برداری همان چیزی است که می‌خواهید مطمئن شوید که لوگوی شما در میان دارایی‌های مارک دار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

و وقتی نوبت به تنوع رنگ می‌رسد، مطمئن شوید که نسخه‌های روشن، تیره و تمام رنگی لوگوی خود را برای نیازهای برندتان و همچنین نسخه‌هایی با پس‌زمینه شفاف دریافت می‌کنید.

گزینه‌های صادرکننده رنگ نیز می‌توانند متفاوت باشند: RGB برای لوگوهای نمایش داده شده دیجیتالی استفاده می‌شود و CMYK برای محصولات چاپی بهترین است (پنتون می‌تواند برای هر دو کار کند).

سرت رو چرخانده؟ نگران نباشید - ما اینجا هستیم تا شما را در مورد هزینه ساخت لوگو و اینکه هر نوع بسته شامل چه مواردی است راهنمایی کنیم.



نویسنده :
بازدید : 688
چهار شنبه 28 فروردين 1401 - 1:24
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: